úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Výstavba dálnice D7 bude příští rok pokračovat, přehoupla se do druhé poloviny

31.08.2018  |  Petr Bayer

Nový úsek dálnice D7 Postoloprty – MÚK Bitozeves byl nyní zprovozněn s náklady 362 milionů korun. Na čtyřkilometrovou komunikaci naváže v příštím roce stavba úseku Panenský Týnec. „U úseků Louny a Chlumčany zahájíme v příštím roce výběrové řízení na zhotovitele stavby,“ říká generální ředitel Ředitelství silnic a dálnic Jan Kroupa. Kompletně dokončená by dálnice D7 měla být do konce roku 2024.

„Nový úsek dálnice D7 přinese zkvalitnění dopravy v podobě zvýšení bezpečnosti provozu, zrychlení dopravy a odstranění nebezpečných situací vinou riskantního předjíždění v hustém provozu. Pro obyvatele přilehlých obcí její význam spočívá v oddělení místní a dálkové dopravy. Současně se jedná o mezník ve výstavbě. Otevřením tohoto nového úseku jsme právě dostavěli více než polovinu dálnice D7. Téměř 40 kilometrů dálnice a 3 kilometry čtyřpruhové silnice I/7 z celkem 79 plánovaných kilometrů tedy již slouží řidičům,“ uvedl ministr dopravy Dan Ťok.

Stavba dálnice D7 Postoloprty – MÚK Bitozeves je jednou ze souboru staveb D7 v Ústeckém kraji, která tvoří dálniční spojení Prahy se severními Čechami a dále se Saskem. Dálnice je důležitou spojnicí Prahy se severočeskou uhelnou pánví a tamním průmyslem. Úsek se začal stavět v září 2016, původně měl být hotov letos na jaře, kvůli přeložce elektrického vedení ale došlo ke skluzu. Loni na podzim postavenou polovinu mostu na MÚK Postoloprty museli stavbaři letos na jaře zbourat důsledkem nevhodného betonu. Most by dlouhodobě nevydržel účinek soli při zimní údržbě silnice. Po 30. srpnu budou ještě probíhat práce na doprovodné účelové komunikaci, objízdné trase a na vegetačních úpravách.

ŘSD staví v ČR celkem 183 km silničních staveb, z toho 112 km dálnic a 71 km silnic I. tříd. „Do roku 2021 chceme postavit 270 km dálnic, z toho 170 km nových dálnic a 100 km modernizované D1. Zahájíme intenzivní výstavbu dálnic na všech hlavních trasách D1, D55, D52, D35, D3, D6, D7, D11 a kompletně zmodernizujeme dálnici D1 mezi Prahou a Brnem,“ doplnil ministr.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

27.02.2020 Časopis Skypaper opět v porotě ČDS a udělí cenu za celospolečenský přínos

Již 17. ročník celostátní soutěže Česká dopravní stavba (ČDS) přijímá přihlášky za zvýhodněných podmínek do 6. dubna…

08.01.2020 Průzkum Skypaper: Loňský růst hlásí dvě pětiny stavebních firem

Stavební firmy v loňském roce očekávaly růst podle 40,3 procenta respondentů, když v polovině roku tak mínilo 46,5 %.…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Jaký vývoj očekáváte letos ve vaší stavební firmě?

růst nad 5 %
 
růst do 5 %
 
stagnaci
 
pokles do 5 %
 
pokles nad 5 %
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« červen 2020 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce
Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím.