Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Většina firem požaduje kanceláře v profesionálním a reprezentativním prostředí

09.02.2016  |  Petr Bayer

Podnikatelé a majitelé firem jsou přesvědčeni, že nejlépe jejich obchodní potřeby splňují kancelářské prostory, které vypadají vkusně, jsou inspirativní a cenově efektivní. Profesionálně vyhlížející kancelář a lokalita, která se nachází v blízkosti k jejich stávajícím či potenciálním zákazníkům je pro ně klíčem k obchodnímu úspěchu. Vyplývá to z nejnovějšího globálního průzkumu poskytovatele flexibilních pracovišť Regus, kterého se zúčastnilo 44 000 respondentů ze 100 zemí.

Profesionální a reprezentativní vzhled pracoviště je klíčový pro 63 % z nich. Vedle dobré image je druhým nejdůležitějším faktorem poměr hodnota/cena – výše a efektivita nákladů vydaných na provoz kanceláře je zásadním kritériem pro 56 % respondentů, a to zejména pro začínající firmy. Třetím nejdůležitějším faktorem v globálním měřítku je práce v kreativním a podnětném prostředí (43 %) – na rozdíl od ČR, kde podnikatelé spíše chtějí být blíže k zákazníkům. Čeští respondenti odpověděli takto:

„Setkávám se skupinou lidí, se kterými je vhodné jednat v profesionálních a reprezentativních prostorách. Hledala jsem místo, kde by klienti měli pocit příjemného a diskrétního prostředí, v klimatizovaných kancelářích a s možností dát si v klidu kávu a nějaké občerstvení,“ řekla personální poradkyně Petra Breyerová.Vyhovuje mi proto profesionální zázemí kanceláří Regus a flexibilita, díky které mohu využívat kancelářské a zasedací prostory přesně podle svých aktuálních potřeb,“ dodává.

„Jsem rád, že dokážeme profesionálními službami a reprezentativním vzhledem business center vycházet vstříc potřebám našich klientů,“ uvádí ředitel Regus v ČR Karel Pelán. „Naši zákazníci oceňují i rychlost, s jakou dokážeme vyřídit jejich požadavky. Kanceláře jsou plně vybaveny a ihned k dispozici. Prakticky mohou začít využívat svou kancelář v ten samý den, kdy si ji v rámci prohlídky business centra vyberou,“ tvrdí.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

23.04.2019 Časopis Skypaper opět v porotě soutěže ČDS a udělí cenu za celospolečenský přínos

Časopis Skypaper se opět stal členem odborné poroty již 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba,…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Co by nejvíce prospělo českému stavebnictví?

kvalitnější legislativa
 
více veřejných zakázek
 
omezení korupce
 
zlepšení odborného školství
 
zodpovědnější úředníci
 
jiné (můžete nám napsat co)
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« květen 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž