Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Trigema investovala do nových zákaznických center Chytrého bydlení

16.03.2016  |  Petr Bayer

Developerská společnost Trigema otevřela nové prodejní centrum v pražské budově Explora Business Centre. Současně v něm navíc vybudovala Centrum klientských změn určené pro všechny, kteří na jednom místě hledají služby odborníků v rámci konceptu Chytré bydlení. Oznamuje to developer.

Nové prodejní a servisní prostory vycházejí vstříc potřebám uživatelů Chytrého bydlení. Moderní design, nové technologie i bezbariérový přístup jsou tím, co tato místa odlišuje od běžných prodejních center jiných developerů. Součástí vybavení jsou příjemné prezentační místnosti, LED obrazovky a další moderní technologie. Trigema tak reaguje nejen na nové požadavky klientů, ale i skutečnost, že zájemci o „chytré“ bydlení jsou náročnější a současně i poučenější, než tomu bylo třeba před deseti lety. Vedle Čechů a Slováků byty poptávají rovněž další národnosti. Například v projektu SMART Byty v Praze – Nových Butovicích, jenž zahrnuje téměř 300 bytů a je v současnosti vyprodán z 95 %, již projevili zájem Rusové, Ukrajinci, Poláci, Němci, Francouzi či Italové. Poslední dobou roste ale také počet poptávek z exotičtějších destinací, například Vietnamu, Koreje a Číny. Podíl cizinců tvoří v průměru okolo 30 % všech žadatelů.

„Chceme změnit kulturu v prodejních i postprodejních procesech, které jsou spojeny s pořízením bytu,“ vysvětluje příčiny vzniku nových center obchodní ředitel Trigemy Petr Pospíšil. Dalším důvodem, proč Trigema do obou center investovala téměř 6 milionů korun, je skutečnost, že svůj prověřený koncept Chytrého bydlení začne nabízet hned ve třech kvalitativních úrovních. Chytré bydlení, jež klade důraz na bezpečnost a zdraví, moderní technologie, ekologické a energeticky úsporné bydlení, rozvinutou infrastrukturu v okolí projektu a přijatelné ceny, se kromě základní kategorie bude nabízet v podobě Chytrého bydlení Plus a Chytrého bydlení Premium. Tyto vyšší kategorie uvedeného konceptu budou v těch nejzajímavějších lokalitách s využitím nejkvalitnějších pracovních postupů a materiálů.

Nové prodejní centrum i Centrum klientských změn Trigema otevřela na adrese Bucharova 2641/14 Praha 5. Nedávno společnost rovněž ohlásila expanzi do vybraných regionálních měst Česka. Svůj první mimopražský developerský projekt připravuje v Plzni. Chytré bydlení Trigema rovněž představí na veletrhu Bydlení, Nové projekty v hale 3, sektoru C. Akce se koná na pražském výstavišti PVA Expo v Letňanech od 17. do 20. března.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

23.04.2019 Časopis Skypaper opět v porotě soutěže ČDS a udělí cenu za celospolečenský přínos

Časopis Skypaper se opět stal členem odborné poroty již 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba,…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« květen 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž