Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Sdílené kanceláře v Česku - Češi převládají nad zahraniční klientelou, využívají kanceláře i na pražském letišti

28.05.2018  |  Eduard Železný

Více než 50 % lidí pracuje minimálně 2,5 dne v týdnu mimo kancelář svého zaměstnavatele. Pětina využívá služeb sdílených kanceláří a zájem o ně roste. Jenom v síti globálního operátora IWG, který sdružuje přední poskytovatele sdílených kancelářských prostor, pracuje na 2,5 miliónů lidí v 1000 lokalitách ve více než 110 zemích na ploše 50 miliónů metrů čtverečních sdílených kanceláří. Nové sdílené kanceláře vznikají i nadále a jejich počet roste na celém světě. Česká republika není výjimkou, což potvrzuje i jeden ze členů IWG, společnost Regus. Každý den se na světě otevřou pod značkou Regus 2 kancelářská centra.

Pracovní trh se v posledních letech významně změnil a změny se dotkly i trhu s kancelářemi. Hlavním důvodem je nárůst moderních technologií, díky kterým je možné pracovat v podstatě odkudkoliv. Postupem času se ale řada těch, kteří využívají tzv. home office, nebo pracují třeba z lobby v hotelu, případně z kaváren, začala zajímat i o to, v jakém prostředí pracují a jak výkonní v tomto prostředí jsou.

Z průzkumu společnosti Regus, jednoho z největších poskytovatelů sdílených kanceláří, který provedla mezi více než 20 000 seniorními zaměstnanci a vlastníky firem po celém světě, vyplynulo, že třetina z nich pracuje z různých míst v jednom městě, zatímco čtvrtina řeší pracovní úkoly na cestách a poté v různých lokalitách. Jenom 36 % jich uvedlo, že pracují pouze z domova, ale zároveň přiznalo, že práce doma jejich produktivitu spíše snižuje. "Práce z domova se z počátku zdá být praktickým řešením, jak ušetřit čas strávený dojížděním do zaměstnání. Řada těch, kdo pracují z domova, časem ale zjistí, že udržet si vysokou míru koncentrace doma, je téměř nemožné. V našem průzkumu to uvedlo 45 % dotazovaných. Pokud potřebují i při práci z domova působit profesionálně, třeba při hovorech přes Skype, jsou často vyrušováni členy rodiny, domácími mazlíčky anebo běžnými zvuky z domácnosti jako je třeba pračka nebo myčka," popisuje Karel Pelán, ředitel společnosti Regus pro Českou republiku a Slovensko.

Problémem pro práci z domova nebo z jiných míst, ale bývá také nedostatečná kvalita moderních technologií a jejich dostupnost, stejně jako dostupnost běžných kancelářských zařízení typu kopírka nebo skener. I to je pro stále více lidí důvod, proč se rozhodnou využít sdílenou kancelář.

"Z našeho průzkumu navíc vyplývá, že roste počet lidí, kteří působí jako konzultanti a pracují pro různé zaměstnavatele. Tito lidé jsou velmi často právě jedněmi ze zákazníků našich sdílených center," dodává Karel Pelán.

V České republice provozuje Regus 11 business center, devět jich je v Praze, po jednom pak v Brně a Ostravě. Sdílené kanceláře se převážně nacházejí v centru nebo širším centru města, aby byly pohodlně dostupné individuální i městskou hromadnou dopravou.

"Dříve v našich centrech převažovala zahraniční klientela, dnes máme stále více českých zákazníků. Jsou to buď jednotlivci, kterým stačí stůl ve sdíleném prostoru, případně samostatná kancelář, nebo firmy, které potřebovaly větší prostor, aby v něm mohla pracovat část jejich zaměstnanců. Díky naší flexibilitě můžeme nabídnout optimální zázemí s veškerými službami na míru třeba na jeden den, měsíc nebo rok," říká Karel Pelán.

Specifickou lokalitou projektů společnosti Regus jsou letiště, která bývají využívána spíše krátkodobě klienty. Ti svůj čas tráví většinou na cestách a pro předem domluvená jednání si čas od času pronajmou zasedací místnost. Služby pražského centra, které se nachází v budově Europortu vedle hotelu Courtyard by Marriot, kousek od terminálu 1, využívají hlavně logistické a spediční společnosti, které z letiště zajišťují své obchodní aktivity. Dalšími klienty centra jsou manažeři, kteří často cestují a pro svoji práci potřebují odpovídající reprezentativní zázemí. V neposlední řadě patří mezi klienty centra stevardi a letušky, kteří nedisponují stálou kanceláří, kde by se mohli převléknout a vyřídit běžnou administrativu. Centrum je také oblíbené u firem pro možnost setkávání se s jejich obchodními partnery a manažery ze zahraničí, rovněž školení a pohovory se často odehrávají právě jen pár kroků od letadla. Přímo v centru je možné sledovat přílety a odlety letadel - čas návštěv ze zahraničí je tak maximálně využitý.

Další informace vyplývající z průzkumu společnosti Regus:

Česká republika

 

Globálně

 

O společnosti Regus

Společnost Regus je největším poskytovatelem flexibilních pracovních prostor na světě. Mezi její klienty patří nejúspěšnější podnikatelé, jednotlivci i korporace s tržbami ve výši mnoha miliard dolarů.

Síť společnosti Regus zahrnuje téměř 3000 kancelářských center v bezmála 900 městech ve 120 zemích. Prostřednictvím pestré nabídky kanceláří a díky rozvíjejícím se službám v oblasti mobilních, virtuálních kanceláří a v oblasti rychlého nouzového řešení umožňuje Regus jednotlivcům a firmám pracovat tam, kde chtějí, kdy chtějí a jak chtějí – a to vše za příznivou cenu.

Více informací na www.regus.cz

Společnost Regus byla založena v roce 1989 v Bruselu. Má centrálu v Lucembursku a akcie firmy jsou obchodovány na londýnské burze.

 

Odběr newsletteru

Aktuality

21.06.2019 Soutěž Česká dopravní stavba vyhlásila vítěze, Skypaper v porotě a udělil cenu

Tituly 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie, inovace roku 2018 získaly Modernizace trati…

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Co by nejvíce prospělo českému stavebnictví?

kvalitnější legislativa
 
více veřejných zakázek
 
omezení korupce
 
zlepšení odborného školství
 
zodpovědnější úředníci
 
jiné (můžete nám napsat co)
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« září 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce