Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Sdílené kanceláře na pražském letišti se otevírají zákazníkům

11.10.2016  |  Petr Bayer Aktualizováno: 10.10.2016

Na pražském letišti Václava Havla se 24. října otevřou sdílené kanceláře, které budou moci využívat zahraniční i tuzemští zájemci během času pobytu na letišti. Praha se tak zařadí mezi metropole jako Bombaj, Paříž nebo Londýn, kde již obdobná flexibilní zázemí fungují. Informuje o tom Regus, který provozuje 2850 business center v 1000 městech a 107 zemích, z toho 10 se nachází v ČR.

„O sdílené kanceláře v Praze a dalších větších městech je větší zájem. Je tu vyšší koncentrace pracovníků, kteří přijíždějí jen dočasně kvůli obchodu, školení. Centrum disponuje plně vybavenými kancelářemi, zasedacími místnostmi a business lounge, kterou krátkodobě využijí hlavně klienti před odletem či po příletu. Nachází se v budově Europortu pár kroků od terminálu 1 a s terminálem 2 je přímo propojeno polokrytým nadúrovňovým můstkem,“ líčí ředitel Regus v ČR.Karel Pelán.

Dle průzkumu firmy zvládají lidé v improvizovaném prostředí například kaváren pracovat maximálně 20 minut. Ze 44 000 dotazovaných respondentů z více než 100 zemí necelá polovina uvedla, že kavárny či veřejná doprava poskytují vyhovující prostředí pro kontrolu e-mailové komunikace. Zbylých 41% nereaguje na e-maily během cestování vůbec. K hlavním důvodům patří nízká míra soustředění na složitější práce typu ověřování a schvalování dokumentů či konferenční hovory. Při cestování autem 39 % respondentů uvedlo, že jim vozidlo poskytuje přijatelné zázemí pro vyřízení rychlého telefonátu. Horší je to s konferenčními hovory, zejména kvůli zvýšené pravděpodobnosti ztráty signálu.

Téměř čtvrtina respondentů raději stráví až půl dne v obchodních salóncích na letištích, tzv. business lounges (23 %) a vyřídí své pracovní úkoly odtud. Takové prostředí jim poskytuje potřebné soukromí a klid. Pětina respondentů zde zvládne pohodlně vyřídit i konferenční hovory, odpovědět na e-maily nebo zkontrolovat a potvrdit dokumenty.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

21.06.2019 Soutěž Česká dopravní stavba vyhlásila vítěze, Skypaper v porotě a udělil cenu

Tituly 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie, inovace roku 2018 získaly Modernizace trati…

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Co by nejvíce prospělo českému stavebnictví?

kvalitnější legislativa
 
více veřejných zakázek
 
omezení korupce
 
zlepšení odborného školství
 
zodpovědnější úředníci
 
jiné (můžete nám napsat co)
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« srpen 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce