Český nemovitostní fond Trigea koupil od mezinárodního fondu Nákupní park Haná Olomouc a Nákupní park Ostrava. Obě nemovitosti jsou 100% obsazeny, cena transakce nebyla zveřejnna. „Retail parky byly již před pandemií populární díky množství expanzních příležitostí. Během pandemie a souvisejících opatření se tento trend ještě posílil a retail parky se staly zavedenou součástí portfolia maloobchodních řetězců,“ říká vedoucí oddělení maloobchodních pronájmů v CBRE Jan Janáček.
Nákupní park Haná Olomouc disponuje pronajímatelnou plochou 19 200 m2. Na 70 % plochy se nacházejí prodejci nábytku a vybavení do domácnosti jako Möbelix, Siko, Okay nábytek, Koberce Breno nebo Jysk. Dalších 14 % tvoří nabídka elektra (Electro World) a od příštího roku i potravinový řetězec Lidl (9 %). V Retail Parku Ostrava s celkovou pronajímatelnou plochou 10 300 m2 jsou zastoupeny značky módy (33 %), nábytku a vybavení domácnosti (32 %), ale také prodejci sportovního vybavení (16 %). V parku jsou značky jako Sportisimo, Decathlon, drogerie DM, Sinsay nebo Super zoo.
Již 19. ročník celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie a výrazná inovace v dopravě (ČDS&T) otevřel své…
Dopravní trendy budoucnosti jsou hlavním tématem 7. ročníku konference Chytrá a čistá mobilita, která se uskuteční…
Na jaké oblasti ve stavebnictví by se měla nová vláda především zaměřit?
výstavba dálnic a silnicPetr Bayer | |
Jilemnického 2238 53002 Pardubice Česká republika | |
mobil: | +420 602 309 872 |
e-mail: | bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz |