Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

První český Aupark se otevře letos na podzim v Hradci Králové

04.05.2016  |  Eduard Železný

První obchodní centrum sítě Aupark v Česku se otevře ve 4. čtvrtletí letošního roku v Hradci Králové. Centrum poskytne 22 000 čtverečních metrů pronajímatelných ploch a nyní je pronajato z 80 procent. Oznamuje to mezinárodní developerská skupina HB Reavis.

Aupark se nachází v lokalitě U Koruny na Gočárově třídě a nabídne velkokapacitní garáže s 1100 parkovacími místy. Obchodní centrum má ambici stát se místem pro občerstvení s kapacitou téměř 300 míst k sezení. K dispozici je sedm fastfoodových jednotek, dvě restaurace a tři kavárny. Nebudou chybět KFC, McDonald´s nebo Bageterie Boulevard. Design foodcourtu bude nadčasový a inspirovaný přírodními organickými tvary.

„Realizovali jsme již čtyři Auparky na Slovensku počínaje nákupním centrem v Bratislavě. Řada renomovaných značek, s nimiž spolupracujeme na Slovensku, otevře pobočky také v Hradci Králové,“ říká leasingový manažer projektu HB Reavis Milan Mašša. Aupark je obchodní příležitostí pro expanzi nejen v tuzemsku zavedených maloobchodních řetězců a značek, ale vhodný je i pro ty, kdo se na český retailový trh právě chystají vstoupit.

V Auparku Hradec Králové budou zastoupeny módní značky H&M, C&A, New Yorker, Terranova, Orsay, Levi´s, Tommy Hilfiger, GUESS, Marc O´Polo, Le Premier; obuvní značky CCC SHOES & BAGS, Reno obuv a ECCO; klenotnictví PANDORA a Klenoty Aurum. Segment zdraví a krásy reprezentuje například dm drogerie, Yves Rocher, Manufaktura a FAnn parfumerie. Dalšími nájemci budou supermarket BILLA, knihkupectví Knihy Dobrovský, elektro EURONICS, obchod se sportovními potřebami SPORTISIMO, fitness centrum RE-FIT Fitness club, obchod s hudebními nástroji Muziker a hračkářství Bambule.

Hradec Králové mezi velkými městy v ČR aktuálně nejnižší saturaci maloobchodních ploch, když na tisíc obyvatel připadá přibližně 750 m2. „Při vysoké míře saturace většiny českých měst obchodními plochami již není jednoduché najít lokalitu, ve které ještě nový projekt obchodního centra může být úspěšný. Hradec Králové ovšem takovou výjimku představuje,“ dodává partner GfK Czech Tomáš Drtina.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

19.03.2019 Skypaper hlavním mediálním partnerem konference Smart City Plzeň

Na tématiku „chytrých měst“ a lepšího a bezpečnějšího životu v nich se zaměří 7. diskusní fórum Smart City Plzeň,…

23.01.2019 Cenu Skypaper na výstavě Infotherma získal Wienerberger e4 dům

Cenu časopisu Skypaper Chytrý Oskar 2018 – nejlepší smart produkt získal na slavnostním zahájení výstavy Infotherma…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Jaký vývoj očekáváte letos ve vaší stavební firmě?

růst nad 5 %
 
růst do 5 %
 
stagnaci
 
pokles do 5 %
 
pokles nad 5 %
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« březen 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
27
29
30
31
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Konference