Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Prodej luxusního zboží v Evropě roste hlavně díky Číňanům

19.02.2016  |  Petr Bayer

Po celém světě pokračuje růst objemu prodeje luxusního zboží, přičemž 70 % všech čínských nákupů se odehrává v zahraničí. Mělo to za následek zvýšení objemu prodeje v západní Evropě o 13,4 %, ve střední a východní Evropě o 18 %, v Africe o 26 % a o 5 % v Severní Americe během uplynulých dvou let. Uvádí to nejnovější zpráva Luxury Retail společnosti CBRE

„Čínské nákupy představují celosvětově 30 % všech nákupů luxusního zboží,“ říká Tomáš Beránek z CBRE. Tato změna v nákupních zvyklostech čínských spotřebitelů tak vytváří příležitosti pro luxusní značky posílit svou přítomnost v Evropě a Americe, protože tyto regiony se stanou centry růstu objemu prodeje luxusního zboží během příštích pěti let. Mnoho movitých odběratelů z Asie a Afriky chce nákupy luxusního zboží realizovat ve městech s tradicí prodeje luxusního zboží. Oceňují autentičnost či přidanou hodnotu, kterou nabízí nakupování v Miláně, New Yorku a ve střední Evropě, zejména v Praze.

V roce 2015 byly nejlepšími evropskými cílovými trhy pro nákup luxusních značek Německo, kde 46 % těchto značek vytváří novou nebo rozšiřuje stávající přítomnost v zemi. Následují Francie (38 %) a Británie (31 %), střední a východní Evropa rostla o 18 %. „Najít optimální lokalitu v oblastech, kde je extrémně vysoká poptávka, je velký problém. Stejnou situaci řešíme i v Pařížské ulici v Praze,“ doplňuje Beránek.

Z ekonomického hlediska růst osobního bohatství po celém světě zvýšil potřebu globálního přístupu k luxusním výrobkům. Vzhledem k tomu, že stále více lidí může nakupovat luxusní zboží a spotřebitelé luxusního zboží jsou ochotni dívat se po zboží (včetně cestování do zahraničí) za nejlepší cenu a s nejlepšími zážitky, musejí se prodejci zaměřit na autentickou zkušenost spojenou s danou značkou a růst nových trhů.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

21.06.2019 Soutěž Česká dopravní stavba vyhlásila vítěze, Skypaper v porotě a udělil cenu

Tituly 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie, inovace roku 2018 získaly Modernizace trati…

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Co by nejvíce prospělo českému stavebnictví?

kvalitnější legislativa
 
více veřejných zakázek
 
omezení korupce
 
zlepšení odborného školství
 
zodpovědnější úředníci
 
jiné (můžete nám napsat co)
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« září 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce