úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Prodej luxusního zboží v Evropě roste hlavně díky Číňanům

19.02.2016  |  Petr Bayer

Po celém světě pokračuje růst objemu prodeje luxusního zboží, přičemž 70 % všech čínských nákupů se odehrává v zahraničí. Mělo to za následek zvýšení objemu prodeje v západní Evropě o 13,4 %, ve střední a východní Evropě o 18 %, v Africe o 26 % a o 5 % v Severní Americe během uplynulých dvou let. Uvádí to nejnovější zpráva Luxury Retail společnosti CBRE

„Čínské nákupy představují celosvětově 30 % všech nákupů luxusního zboží,“ říká Tomáš Beránek z CBRE. Tato změna v nákupních zvyklostech čínských spotřebitelů tak vytváří příležitosti pro luxusní značky posílit svou přítomnost v Evropě a Americe, protože tyto regiony se stanou centry růstu objemu prodeje luxusního zboží během příštích pěti let. Mnoho movitých odběratelů z Asie a Afriky chce nákupy luxusního zboží realizovat ve městech s tradicí prodeje luxusního zboží. Oceňují autentičnost či přidanou hodnotu, kterou nabízí nakupování v Miláně, New Yorku a ve střední Evropě, zejména v Praze.

V roce 2015 byly nejlepšími evropskými cílovými trhy pro nákup luxusních značek Německo, kde 46 % těchto značek vytváří novou nebo rozšiřuje stávající přítomnost v zemi. Následují Francie (38 %) a Británie (31 %), střední a východní Evropa rostla o 18 %. „Najít optimální lokalitu v oblastech, kde je extrémně vysoká poptávka, je velký problém. Stejnou situaci řešíme i v Pařížské ulici v Praze,“ doplňuje Beránek.

Z ekonomického hlediska růst osobního bohatství po celém světě zvýšil potřebu globálního přístupu k luxusním výrobkům. Vzhledem k tomu, že stále více lidí může nakupovat luxusní zboží a spotřebitelé luxusního zboží jsou ochotni dívat se po zboží (včetně cestování do zahraničí) za nejlepší cenu a s nejlepšími zážitky, musejí se prodejci zaměřit na autentickou zkušenost spojenou s danou značkou a růst nových trhů.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

21.11.2019 Energetické Oskary vyhlášeny, Skypaper ocenil aktivní dům

V pražské Betlémské kapli byly slavnostně předány tituly a další ocenění v již 17. ročníku celostátní soutěže Český…

13.11.2019 Průzkum Skypaper: Stavebnictví nejvíce trápí legislativa a korupce

Firmy opět uvádějí, že stavebnímu sektoru by nejvíce prospěla kvalitnější legislativa, byť oproti loňsku došlo k…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Jaký vývoj letos očekáváte ve své stavební firmě?

růst nad 5 %
 
růst do 5 %
 
stagnaci
 
pokles do 5 %
 
pokles nad 5 %
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« prosinec 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce
Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím.