Správa železnic dnes vyhlásila výběrové řízení na stavbu „původní stopy“ na trati mezi Ústím nad Orlicí a Brandýsem. Předpokládaná hodnota zakázky dosahuje 2,72 miliardy korun. Práce potrvají zhruba dva a půl roku. Oznamuje to Věstník veřejných zakázek.
Stavba je rozložena na úseku prvního tranzitního železničního koridoru v celkové délce bezmála 10 kilometrů. Jde o jeden z posledních úseku, který nebyl doposud komplexně rekonstruován. Předmětem stavby jsou úpravy železničních spodků a svršků, nástupišť, přejezdů, mostů, přeložek sítí, komunikací, trakčních vedení, rozvodů elektro a osvětlení a odstranění zastávky Bezpráví. Nové objekty zahrnují podchod se zastřešením pro cestující na zastávce Brandýs n. O., technologické objekty, kabelovod, protihlukové stěny a kanalizace pro odvodnění ve stanici Brandýs.
Jediným kritériem pro výběr dodavatele je nejnižší cena, nabídky lze podávat do 13. srpna 2020.
Již 19. ročník celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie a výrazná inovace v dopravě (ČDS&T) otevřel své…
Dopravní trendy budoucnosti jsou hlavním tématem 7. ročníku konference Chytrá a čistá mobilita, která se uskuteční…
Na jaké oblasti ve stavebnictví by se měla nová vláda především zaměřit?
výstavba dálnic a silnicPetr Bayer | |
Jilemnického 2238 53002 Pardubice Česká republika | |
mobil: | +420 602 309 872 |
e-mail: | bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz |