Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Luxus z Pařížské se rozšiřuje do okolních ulic

06.05.2016  |  Petr Bayer

Expanze světových luxusních značek na český trh znamená, že maloobchodníci hledají nová prodejní místa. Vyhledávanou destinací je Praha, z velké části Pařížská ulice a zavedené obchodní zóny v centru města, čímž dochází k přetlaku poptávky v sektoru retailových nemovitostí a rozšiřování obchodů do okolních ulic. Oznamuje to CBRE.

„Řada firem preferuje koncept otevření první prodejny na lukrativním místě. A až následně, po zavedení značky na daném trhu, je možné otevírat další prodejny v méně zajímavých lokalitách s tím, že zákazník již značku zná a bude ochoten si nejbližší prodejnu najít a přijet tam. ČR, a převážně hlavní město Praha, se stává oblíbeným cílem luxusních světových značek, které vstupují na trh středovýchodní Evropy. Prodejci nových značek ve velké míře preferují Pařížskou ulici nebo centrum města,“ líčí Tomáš Beránek z CBRE.

Kapacita nejznámější obchodní ulice v Praze, kterou je Pařížská ulice, je již zcela přeplněna. Z důvodu uspokojení požadavků klientů dochází k rozmachu stávajících obchodních zón, a to nejen obchodů s luxusní módou. V blízké Široké ulici nedávno otevřel prodejnu Hublot, nabízející hodinky, prodejce šperků Boucheron nebo The Brands. V Havířské ulici lze nově zakoupit luxusní doplňky Cerutti. Stejný trend je patrný i u prodejních zón, zaměřených na střední a nižší třídu, zahrnující ulici Na Poříčí, Václavské náměstí a Revoluční ulici, které zvyšují svůj rozsah také do ulic Národní, Jindřišské, Vodičkovy a v opačném směru do ulice V Celnici. V této lokalitě je možné navštívit například prodejnu iStyle, HTC, Topshop nebo Dormeo a řadu gastro konceptů. Jde převážně o přední části ulic, které jsou přilehlé k zavedeným obchodním zónám.

Alternativu pro „high street“ mohou představovat i obchodní centra. Typickým příkladem je Palladium, které se nachází ve frekventované turistické oblasti, jíž prochází převážně řada turistů. Nové značky tak získají velmi dobře dostupné a etablované prodejní místo. Podmínkou však je i nadále vysoká kvalita retailových prostor. Retailově nevyprofilované stále zůstávají stěžejní turistické zóny, jako je ulice Celetná, Rytířská nebo Karlova, kde se denně pohybuje masa návštěvníků. Typické jsou zde obchody se suvenýry, ale také gastro provozovny, viz Cafe cafe, dále módní obchodu typu Replay nebo Lui Jo.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

21.06.2019 Soutěž Česká dopravní stavba vyhlásila vítěze, Skypaper v porotě a udělil cenu

Tituly 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie, inovace roku 2018 získaly Modernizace trati…

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« září 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce