úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Čtvrtý ročník soutěže Kanceláře roku zná vítěze, poprvé i v regionech

31.01.2020  |  Petr Bayer

Soutěž Kanceláře roku vyhlásila vítěze 9 soutěžních kategorií, v nichž ocenila atraktivní pracovní prostředí, které je jak inspirující, tak spojené s vysokou efektivitou práce. Výjimečný interiér je navíc známkou prestiže společnosti, která díky němu působí na klienty ještě profesionálněji. Kromě vyhlášení vítězů soutěžních kategorií udělila letos odborná porota i Speciální cenu napříč všemi kategoriemi

„Těší mě, že stále více firem dbá na atraktivitu pracovního prostředí, spolupracuje s profesionály a klade velký důraz na komunitní prvky pro zpříjemnění času stráveného v kancelářích,“ komentuje výsledky soutěže Radek Procházka, managing partner společnosti Prochazka & Partners, která Kanceláře roku organizuje již čtvrtým rokem. „Každoročně rostoucí zájem o naši soutěž v podobě většího počtu kvalitních přihlášek s sebou samozřejmě nese stále těžší rozhodování odborné poroty. Ta je složená z předních odborníků kancelářského trhu a nezávisle doceňuje nadstandardní realizace v ČR,“ dodal.

Vítězové jednotlivých kategorií 4. ročníku soutěže Kanceláře roku:

Odborná porota složená z předních odborníků kancelářského trhu – Jiří Zavadil (Vitra), Petr Zahálka (ProInteriér), Oleg Haman (Obec architektů/CASUA), Jaroslav Vendl (SilentLab), Michal Kunc (Atelier Kunc Architectcs), Igor Hobza (monom) a Radek Procházka (Prochazka & Partners) – hodnotila interiéry z hlediska výjimečnosti a designu prostor, inovací (technologické, materiálové, praktické), atmosféry, a především kvality pracovního prostředí a uspokojení potřeb zaměstnanců. Napříč všemi kategoriemi porota ocenila i atraktivitu pracovního prostředí a nakolik je kancelář příjemným a pohodlným místem k práci.

„Vývoj v návrzích kanceláří prošel během posledních pěti let neuvěřitelným posunem. Návrhy jsou dnes zaměřené na volný čas zaměstnanců a jejich spokojenost. Klíčovou roli hraje i firemní kultura, která již v počátku zásadně ovlivňuje návrhy nemovitostí či interiérů – není to tedy jen věc designu, ale celkové péče o lidi ve firmě včetně jejich duševního zdraví. O vítězích nakonec zcela jasně rozhodly osobní návštěvy soutěžních prostor porotou,“ uvedl nováček mezi porotci Haman.

„Mezi nadstandardní služby určitě patří nejen rostoucí počet m2 na zaměstnance, ale i akustické prvky, telefonní mikrokanceláře, dětské koutky a častěji i prostory pro sport. Kvalitní pracovní prostředí tak začíná být standardem a společnosti se oddělují tím, jaké služby zaměstnancům dodávají,“ uzavírá Procházka.

Další články k tématu 

 

Odběr newsletteru

Aktuality

13.06.2023 Soutěž ČDS zná vítěze, Skypaper ocenil silnici v CHKO Slavkovský les

Ve čtvrtek 8. června 2023 byli na Galavečeru v Městské knihovně v Praze oceněni soutěžící, kteří získali tituly a…

23.05.2023 Skypaper opět hlavním mediálním partnerem prestižní stavební soutěže ČDS

Jubilejní 20. ročník prestižní celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie a inovace (ČDS) vyhlásí vítěze…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« březen 2024 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Akce