Souhlasím.
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 
 
 
úvod | tisk | napište nám |
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.
 -S nadhledem ve světě stavebnictví a realit.

Boom e-commerce bude v EU vyžadovat dalších 15 milionů m2 ploch

04.02.2016  |  Petr Bayer

Elektronické obchodování zažívá v Evropě boom, EU se stává největším e-commerce trhem na světě. Od roku 2008 zaznamenala tato oblast nárůst o 12 až 18 % napříč celou EU. V roce 2014 bylo v tomto sektoru přímo zaměstnáno 2,5 milionu Evropanů, obrat činil 424 miliard eur. Očekává se, že v následujících pěti letech obrat vzroste dvojnásobně, částečně díky nárůstu omnikanálových maloobchodních strategií u kamenných maloobchodních prodejen. Růst tohoto sektoru bude vyžadovat odhadem 15 milionů m2 nového logistického prostoru. V nejnovější zprávě o tom informuje společnost Goodman.

Skupina Goodman nyní schválila rozvojový projekt závodu společnosti Zalando v Německu o rozloze 130 000 m2. Celkem tak od rozvoje prvního e-commerce logistického centra pro Amazon v Lipsku vytvoří e-commerce sektor o rozloze více než 1,5 milionu m2 napříč celou Evropou. Logistické reality se staly klíčovou strategickou součástí e-commerce sektoru, mají výrazný vliv na zákaznické služby, marže a konkurenceschopnost. Naši e-commerce zákazníci vyžadují celou řadu různých typů budov, aby mohli zajistit své rozmanité provozní potřeby,říká výkonný ředitel Goodmanu Philippe van der Beken.

Když Goodman v roce 2006 předal Amazonu první logistický areál v kontinentální Evropě, současný gigant elektronického obchodu byl v Evropě novým a relativně neznámým hráčem. Společnost rovněž podpořila růst evropských e-commerce společností jako Zalando (móda) a Home24 (vybavení domácností) a zasadila se o získání dalších zakázek od všech tří lídrů na poli on-line maloobchodu. V roce 2015 Goodman dokončil logistický e-commerce projekt s rozlohou 140 000 m2 pro společnosti Cdiscount ve Francii, Home24 a eBay Enterprise v Německu a Alza.sk na Slovensku. Od roku 2006 poskytl řešení pro škálu e-commerce zákazníků ve Francii, v Německu, Polsku, na Slovensku a v Británii.

Další články k tématu

 

Odběr newsletteru

Aktuality

21.06.2019 Soutěž Česká dopravní stavba vyhlásila vítěze, Skypaper v porotě a udělil cenu

Tituly 16. ročníku celostátní soutěže Česká dopravní stavba, technologie, inovace roku 2018 získaly Modernizace trati…

06.05.2019 Průzkum Skypaper: Růst letos čeká téměř polovina stavebních firem

Stavební firmy zvyšují svůj optimismus a růst v letošním roce očekává 46,5 procenta z nich, oproti 44,6 % v roce…

Archiv aktualit

Rychlé vyhledávání

Anketa

Co by nejvíce prospělo českému stavebnictví?

kvalitnější legislativa
 
více veřejných zakázek
 
omezení korupce
 
zlepšení odborného školství
 
zodpovědnější úředníci
 
jiné (můžete nám napsat co)
 

Fotogalerie

Fotogalerie

Kalendář akcí

«« září 2019 »»
 
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Kontakt

Petr Bayer
Jilemnického 2238
53002 Pardubice
Česká republika
mobil:+420 602 309 872
e-mail:bayer@skypaper.cz info@skypaper.cz
 
 
O nás | Novinky | Newsletter | Akce | Památky | Personálie | Stavba | Kontakt | Skyscrapers | Rozhovor | KARIÉRA | Fotogalerie | Názory čtenářů | Pomáháme dětem | Partnerská sekce | GDPR | Retro Soutěž | Akce